Supervīziju mērķis ir reflektēt par savu pieredzi, situācijām, attiecībām, emocijām darba vidē un mācīties no tā, lai uzlabotu turpmāko profesionālo darbību.
Tikšanās notiek Zoom, Skype un citos audio/video formātos
Attālinātās supervīzijas ir iespēja iesaistīties supervīzijās, esot sev drošā un ērtā vidē, sev vēlamā laikā, nepavadot laiku ceļā. Grupu supervīziju ietvaros izmantojam gan lielās grupas, gan mazo grupu un pāru darba iespējas. Praktizēju ar pieredzi par tiešsaistes kontakta veidošanu, komunikācijas telpas turēšanu un ievērojot drošības nodrošināšanu tiešsaistē. Klienti ir apmierināti un atzīst attālināto formu par vērtīgu atbalstu!
Darbs ar vienu cilvēku. Sesiju skaits un biežums atkarīgs no konkrētās vajadzības. Parasti 6-8 sesijas, katra 60-90 minutes, ne retāk kā 1x menesī un ne biežāk kā 1x nedēļā.
Supervīziju saturu un apskatāmās tēmas nosaka klienta vajadzības, konkrētie jautājumi un situācijas, kuras precizēsim pirmajā tikšanās reizē.
Ieguvumi: savu nostāju, rīcības un emociju sapratne, jaunas idejas, zināšanas un prasmes tālākai rīcībai, profesionālās atbildības robežu izpratne, sadarbības un attiecību uzlabošana profesionalājā vidē.
Piedāvāju individuālās sesijas attālināti (Skype, Zoom), klātienē, kā arī sarunu-pastaigu formā izbraukumā – dabā.
Darbs
ar grupu, 4-12 dalībnieki. Sesiju skaits un biežums atkarīgs no grupas
pasūtījuma un vajadzībām. Parasti 6-10 sesijas, 1 x menesī, 3 stundas
(180min).
Supervīziju saturu un apskatāmās tēmas nosaka klienta
vajadzības, konkrētie jautājumi un situācijas, kuras precizēsim pirmajā
tikšanās reizē.
Ieguvumi: iespēja dzirdēt
līdzīgas pieredzes, reflektēt, saņemt atgriezenisko saiti par savām
situācijām no vairākiem dalībniekiem, dažādu skatu punktu iepazīšana,
savu nostāju, rīcības un emociju sapratne , jaunas idejas, zināšanas un
prasmes tālākai rīcībai, profesionālās atbildības robežu izpratne,
sadarbības un attiecību uzlabošana profesionalājā vidē, atbalsts no
kolēģiem.
Vadītāju
supervīzijā individuāli vai vadības komandu supervīzijā nelielā grupā,
piedāvāju atbalstu pārmaiņu procesos, tēmas saistībā ar to, kā vadīt
sevi un kā vadīt citus, sevis kā vadītāja pilnveidošana, lomu un
atbildību skaidrība, komunikācija un sadarbība ar kolēģiem, risinājumu
meklēšana problēmsituācijās.
Supervīziju saturu un tēmu izvēli visbiežāk nosaka
klienti, viņu vajadzības, situācijas, jautājumi. Iespējamās tēmas:
Kopš
dzīvoju laukos, esmu atklājusi, attīstījusi un saviem klientiem piedāvāju īpašu formātu – supervīzijas dabā.
Supervīzijas dabā ir pastaiga mežā, sarunājoties par Jums svarīgo, kad nepieciešams atbalsts pirms lēmumu pieņemšanas, refleksijas brīžos, kad vajadzīgs skats no malas, vai vienkārši brīžos, kad vajadzīgs kāds kurš uzklausa. Supervīzijas notiek regulāri vai pēc nepieciešamības kā atsevišķas tikšanās reizes.
Daba šajās supervīzijās ir klātesošs dalībnieks, kā papildus atbalsts un resurss. Svaigs gaiss, nesteidzīga fiziska aktiviāte, klātbūtnes sajūta – kā pievienotā vērtība.
Es piedāvāju supervīzijas kā profesionālu dialogu un refleksiju, kas var atbalstīt klienta pieredzes izvērtēšanu un izmantošanu personīgo un profesionālos resursu pilnveidei. Domāju, ka mums katram pašam ir atbildes uz jautājumiem, kas radušies, tikai dažkārt vajadzīgs blakus kāds, kurš pajautā, ar kuru kopā padomāt un pārrunāt situācijas, lai rastu labākos risinājumus. Supervīzijas var palīdzēt apstāties un apzināties, kur esam , kas notiek, pirms pieņemt lēmumus, rīkoties un doties tālāk.
Kopš 2009. gada darbojos supervīzijās, piedāvājot klientiem profesionālās izaugsmes atbalsta procesu, iespēju refleksijai un pieredzes izvērtēšanai. Vairāk kā 25 gadus esmu izglītības laukā- pedagogu profesionālās pilnveides jomā, veidojot un vadot mācības gan pieredzējušiem pedagogiem, gan jaunajiem profesionāļiem, strādājot ar dažādu jomu pieaugušo izglītotājiem.
Savā profesionālajā dzīvē esmu strādājusi Latvijas universitātē skolotāju sagatavošanas un izglītošanas jomā, esmu programmas „ Iespējama misija” jauno skolotāju mācību un atbalsta sistēmas satura izveidotāja, bijusi eksperte vairākos izglītības sistēmas attīstībai būtiskos ESF un IZM projektos, vairākus gadus biju EDSO Izglītības ekspertei Vidusāzijā. Man ir pieredze darbā pašvaldības izglītības jomas vadībā, ieviešot pārmaiņas, atbalstot un konsultējot pašvaldību izglītības jomas speciālistus, skolu vadītājus, vadības komandas. Šī visa pieredze ir veidojusi plašāku redzējumu par organizācijām un procesiem, par vadītāju, vadības komandu un darbinieku izaugsmes iespējām.
Supervizora izglītība iegūta Tallinas Universitātes un Vācijas
Supervīzijas institūta „ Der Rote Faden” tālākizglītības programmā
„Intercultural Supervision – Coaching – Organization Development”
(Starpkultūru supervīzija – koučings – organizāciju attīstība) Tallinā
2013. gadā. Maģistra grāds pedagoģijā (Latvijas Universitāte, 1993) un
skolotājas kvalifikācija (Latvijas Universitāte, 1988). Turpinu mācīties
par cilvēku psiholoģiju, komandām un organizācijām, lai pilnveidotu
savas supervizora prasmes.