Inga Pāvula

supervīzijas - konsultācijas - mentorings

  • Supervīzijas
    • individuāli
    • grupas
    • vadītājiem
      • pieredzes grupa
    • skolotajiem
    • dabā
      • meža terapija
    • attālināti
  • Raksti
    • dzīve pēc...
  • Sarunas
    • Piedzīvo sevi: Sarunas skolotāju istabā
    • Piedzīvo sevi: Tālskatis
      • Vai ir dzīve pēc 50? – Piedzīvo sevi LAMPA 2021
  • Notikumi
    • nometnes
      • atsauksmes
    • publiskā runa
  • Kontakti

Augsti akadēmiskie sasniegumi pret gatavību doties nezināmajā? (tiešsaistes foruma ieraksts)

8. jūnijs, 2020 pl. 20:00, Nav komentāru

Šodien par to, ko attālinātās mācīšanās pieredze mums visiem un katram atsevišķi iemācījusi un ko vajadzētu turpināt. Par brīvību izvēlēties, par atbildību, par pavadīto mācīšanos. Ko vērts mācīties skolā? Kā krīze mainīs skolu un kā vērtīgajām pārmaiņām būt paliekošām?

Skola2030 pirmajā "Jaunā ikdiena: kā krīze mainīs skolu?" tiešsaistes forumā "Ko vērts mācīties skolā?" runājām par to, kas svarīgāks – augsti akadēmiskie sasniegumi vai laiks un iespēja doties nezināmajā, par to, cik svarīga neakadēmisku prasmju attīstība, vai izmantot iespēju un pielāgot izglītību atbilstoši pārmaiņām, kā arī par skolotāja labbūtības nozīmi.


Daži no jautājumiem pirmajā forumā (Skola2030)

  • Kas svarīgāks – augsti akadēmiskie sasniegumi vai laiks un iespēja doties nezināmajā, iedziļināties, mēģināt un kļūdīties, iemācīties mācīties?

  • Cik svarīgi turpmāk skolā akadēmiskas zināšanas papildināt ar sociālo, emociju pārvaldības un mācīšanās prasmju mērķtiecīgu attīstību?


  • Ko vissvarīgāk mācīties laikā, kad pasaule aizturētu elpu gaida, kāda būs tās nākotne? Vai turpināt šķirt nākamo grāmatas lappusi vai izmantot iespēju un mācīšanos pielāgot atbilstoši pārmaiņām, kas notiek tieši šobrīd?

  • Varbūt skolēna labbūtībai (labsajūtai) ir lielāka nozīme, nekā iepriekš tam piešķirta, lai jauno apgūtu ar interesi un prieku?

Sarunas dalībnieki

  • Dace Jaundaldere-Dātava, Privātās pamatskolas DOMDARIS dibinātāja
  • Mārcis Mārtiņš Rubenis, Ādažu vidusskolas 12.klases skolēns
  • Edīte Kanaviņa, Gulbenes novada Izglītības pārvaldes vadītāja
  • Lāsma Krastiņa, Bauskas Valsts ģimnāzijas izglītības metodiķe
  • Paulīna Latsone, Latvijas Skautu un gaidu centrālā organizācija, Valmieras 4. skautu vienība, skautu un gaidu vadītāja
  • Romans Alijevs, Rīgas Klasiskās ģimnāzijas direktors

Sarunu vada Inga Pāvula, Skola2030, Mācību satura ieviešanas vecākā eksperte

Praktiķi, skolēni, vecāki un vērotāji "no malas" – esat aicināti dalīties savā pieredzē par izaicinājumiem skolā attālināto mācību laikā, lai visi kopā vērtētu ieguvumus un apkopotu labāko, kas var noderēt turpmākajām pārmaiņām. Reģistrēšanās un vairāk informācija Skola2030: https://www.skola2030.lv/lv/forumi


Nav komentāru

Komentēt







Jaunākie ieraksti

  • Aicinu uz "Piedzīvo sevi" sarunu otro sezonu – "Sarunas skolotāju istabā"!
    28. dec. 2021
  • Pajautā sev – kā man klājas šajā laikā? Supervīzijas pedagogiem.
    28. dec. 2021
  • Pieaugušie, kas mācās. Kā mācās pieaugušie? – Video un Saruna
    25. nov. 2021
  • Kāda ir skolas vadītāja loma? Saruna ar Helviju Valci un pārdomas par pārmaiņām skolā
    1. okt. 2021
  • Skolotājiem jābūt dažādiem – Saruna Skola2030 "Starpbrīdī"
    17. sep. 2021
  • "PIEDZĪVO SEVI: TĀLSKATIS" FESTIVĀLĀ LAMPA AR SARUNU "VAI IR DZĪVE PĒC 50?"
    18. aug. 2021
  • Cilvēkiem, kas vada cilvēkus. Pieredzes grupa vadītājiem (2022)
    18. aug. 2021
SAŅEM RAKSTUS E-PASTĀ


"Dzīve pēc..." stāsti

#0: Par "Dzīve pēc..."

#1: Dzīve sākas pēc 40?

#2: Instrukcija: Kā dzīvot dzīvi tā, lai tā būtu baudāma

#3: Parunāsim ar bērniem par laimi? Šodien!

> Lasīt visus stāstus

SAŅEM STĀSTUS E-PASTĀ

© Inga Pāvula, 2022. Atsauce pārpublicējot – obligāta. Privātuma politika.